КЕРУВАННЯ ВИТРАТАМИ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНИХ ГЕНЕРАТОРІВ
Вітаю вас, шановні!
Блукаючи просторами всесвітньої мережі Інтернет в пошуках відповідей на питання пов'язані з дизельними генераторами та використанням дизельних електростанцій в оренді, знайшов цікаву роботу:
СПОСОБИ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
Лукутин Б. В., Шандарова Е. Б.
ФГБОУ ВПО Національний дослідницький Томський політехнічний університет
Хочу запропонувати короткий огляд-переклад цієї статті.
У статті проведений огляд існуючих конструкцій дизельних електростанцій. Запропоновано
способи, що дозволяють підвищити ефективність роботи дизельної електростанції. Для зниження витрат палива дизельна електростанція забезпечується випрямно-зарядним пристроєм, буферним накопичувачем енергії і автономним інвертором. В даній схемі режим завантаження дизельного двигуна підтримується на рівні середньої потужності навантаження. Двигун працює в режимі, близькому до номінального, підтримуючи оптимальний рівень витрат палива. Пропонується оптимізувати режим роботи дизельної електростанції, що містить кілька дизель-генераторів, за допомогою блоку прогнозування навантаження і датчика температури. Датчик температури вимірює температуру довкілля і посилає сигнал на блок прогнозування навантаження, який визначає прогнозовану потужність навантаження дизельної електростанції. Залежно від величини прогнозованої потужності в роботу включається один або кілька дизель-генераторів відповідно з критерієм мінімальних питомих витрат палива. Запропоновані в статті структурні схеми дизельних електростанцій дозволяють оптимізувати режими роботи станції і підвищити ефективність її роботи за рахунок зниження витрати палива.
Ключові слова: дизельна електростанція, дизель-генератор, витрата палива, ефективність, навантаження, датчик температури, випрямно-зарядний пристрій, буферний накопичувач енергії.
Продовження.
Блукаючи просторами всесвітньої мережі Інтернет в пошуках відповідей на питання пов'язані з дизельними генераторами та використанням дизельних електростанцій в оренді, знайшов цікаву роботу:
СПОСОБИ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
Лукутин Б. В., Шандарова Е. Б.
ФГБОУ ВПО Національний дослідницький Томський політехнічний університет
Хочу запропонувати короткий огляд-переклад цієї статті.
У статті проведений огляд існуючих конструкцій дизельних електростанцій. Запропоновано
способи, що дозволяють підвищити ефективність роботи дизельної електростанції. Для зниження витрат палива дизельна електростанція забезпечується випрямно-зарядним пристроєм, буферним накопичувачем енергії і автономним інвертором. В даній схемі режим завантаження дизельного двигуна підтримується на рівні середньої потужності навантаження. Двигун працює в режимі, близькому до номінального, підтримуючи оптимальний рівень витрат палива. Пропонується оптимізувати режим роботи дизельної електростанції, що містить кілька дизель-генераторів, за допомогою блоку прогнозування навантаження і датчика температури. Датчик температури вимірює температуру довкілля і посилає сигнал на блок прогнозування навантаження, який визначає прогнозовану потужність навантаження дизельної електростанції. Залежно від величини прогнозованої потужності в роботу включається один або кілька дизель-генераторів відповідно з критерієм мінімальних питомих витрат палива. Запропоновані в статті структурні схеми дизельних електростанцій дозволяють оптимізувати режими роботи станції і підвищити ефективність її роботи за рахунок зниження витрати палива.
Ключові слова: дизельна електростанція, дизель-генератор, витрата палива, ефективність, навантаження, датчик температури, випрямно-зарядний пристрій, буферний накопичувач енергії.
Продовження.
Коментарі
Дописати коментар