ЯК ЗНИЗИТИ ВИТРАТИ ПАЛИВА ПРИ РОБОТІ ДИЗЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
Продовжуємо короткий огляд-переклад статті:
СПОСОБИ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
Лукутин Б. В., Шандарова Е. Б.
ФГБОУ ВПО Національний дослідницький Томський політехнічний університет
Початок статті .
Введення
Дизельні електростанції (ДЕС) представляють собою практичне та ефективне вирішення проблем автономного енергозабезпечення різноманітних об'єктів. До основних переваг ДЕС можна віднести універсальність застосування, низьку вартість обладнання, швидку окупність, достатня надійність та довговічність. Дизельне пальне має значно нижчу летючість, ніж пари бензину або газу, тому навіть значний витік його не створює небезпеку для оточуючих і робітників.
В силу цих обставин дизельні електростанції знайшли широке застосування як джерела постійного або аварійного електропостачання. Одним з важливих показників ДЕС є її економічність, яка визначається відношенням енергії, що виробляється до витрат палива за годину роботи при номінальному навантаженні. Зазвичай основні витрати на електропостачання автономних об'єктів пов'язані із закупівлею дизельного палива, тому вартість електричної енергії дуже висока. Зниження витрат палива дозволяє підвищити ефективність роботи ДЕС. Основними причинами збільшення витрат палива є низькі температури і неефективне завантаження ДЕС.
Дизельні електростанції можуть експлуатуватися в тяжких погодних умовах - при температурі повітря від -50 до +50 ºС. Однак при низьких температурах змінюється в'язкість палива, що погіршує процес утворення повітряно-паливної суміші. Через це частина палива не згорає в циліндрах двигуна, і його потужність знижується.
Оптимальним вважається навантаження ДЕС, що лежить в діапазоні від 40% до 75% від номінального значення. Якщо навантаження становить менше 40% номінальної потужності, дизель працює з підвищеним питомим споживанням палива. Завантаження ДЕС більш ніж на 75% так само веде до зниження коефіцієнта корисної дії і перевитрати палива.
Вплив температури навколишнього середовища, не відрегульована подача повітряно-паливної суміші та інші негативні фактори можуть знижувати економічність двигуна майже на 30% .
Метою дослідження була розробка нових схем побудови ДЕС, що дозволяють підвищити ефективність роботи станції за рахунок зниження витрат палива.
Для вирішення даного завдання був проведений аналіз існуючих конструкцій ДЕС,
а також запропоновані нові способи підвищення ефективності роботи дизель-генераторів.
Зазвичай до складу дизельної електростанції входить дизельний двигун, синхронний генератор і система управління, які регулює частоту обертів і, відповідно, розвивається потужність дизельного двигуна, а також струм збудження синхронного генератора для стабілізації величини напруги.
Подібна конструкція ДЕС не дозволяє вирішити проблему максимального зниження
витрати палива, так як дизельний двигун неминуче буде працювати на часткових
режимах, в тому числі з малою величиною навантаження відповідно до графіка
електроспоживання. При роботі двигуна на мале навантаження значно збільшується питома витрати палива і проявляється ефект карбонізації, викликаної скупченням в циліндрах продуктів неповного згоряння палива, що негативно впливає на ресурс двигуна.
Початок статті Продовження статті
Ключові слова: дизельна електростанція, дизель-генератор, витрати палива, ефективність, навантаження, датчик температури, випрямно-зарядний пристрій, буферний накопичувач енергії.
Блог ведеться за сприяння ТОВ "ЕнергоЮніт Україна": оренда генератора Київ.
Блог ведется при содействии ООО "ЭнергоЮнит Украина": аренда генератора Киев.
СПОСОБИ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ
Лукутин Б. В., Шандарова Е. Б.
ФГБОУ ВПО Національний дослідницький Томський політехнічний університет
Початок статті .
Введення
Дизельні електростанції (ДЕС) представляють собою практичне та ефективне вирішення проблем автономного енергозабезпечення різноманітних об'єктів. До основних переваг ДЕС можна віднести універсальність застосування, низьку вартість обладнання, швидку окупність, достатня надійність та довговічність. Дизельне пальне має значно нижчу летючість, ніж пари бензину або газу, тому навіть значний витік його не створює небезпеку для оточуючих і робітників.
В силу цих обставин дизельні електростанції знайшли широке застосування як джерела постійного або аварійного електропостачання. Одним з важливих показників ДЕС є її економічність, яка визначається відношенням енергії, що виробляється до витрат палива за годину роботи при номінальному навантаженні. Зазвичай основні витрати на електропостачання автономних об'єктів пов'язані із закупівлею дизельного палива, тому вартість електричної енергії дуже висока. Зниження витрат палива дозволяє підвищити ефективність роботи ДЕС. Основними причинами збільшення витрат палива є низькі температури і неефективне завантаження ДЕС.
Дизельні електростанції можуть експлуатуватися в тяжких погодних умовах - при температурі повітря від -50 до +50 ºС. Однак при низьких температурах змінюється в'язкість палива, що погіршує процес утворення повітряно-паливної суміші. Через це частина палива не згорає в циліндрах двигуна, і його потужність знижується.
Оптимальним вважається навантаження ДЕС, що лежить в діапазоні від 40% до 75% від номінального значення. Якщо навантаження становить менше 40% номінальної потужності, дизель працює з підвищеним питомим споживанням палива. Завантаження ДЕС більш ніж на 75% так само веде до зниження коефіцієнта корисної дії і перевитрати палива.
Вплив температури навколишнього середовища, не відрегульована подача повітряно-паливної суміші та інші негативні фактори можуть знижувати економічність двигуна майже на 30% .
Метою дослідження була розробка нових схем побудови ДЕС, що дозволяють підвищити ефективність роботи станції за рахунок зниження витрат палива.
Для вирішення даного завдання був проведений аналіз існуючих конструкцій ДЕС,
а також запропоновані нові способи підвищення ефективності роботи дизель-генераторів.
Зазвичай до складу дизельної електростанції входить дизельний двигун, синхронний генератор і система управління, які регулює частоту обертів і, відповідно, розвивається потужність дизельного двигуна, а також струм збудження синхронного генератора для стабілізації величини напруги.
Подібна конструкція ДЕС не дозволяє вирішити проблему максимального зниження
витрати палива, так як дизельний двигун неминуче буде працювати на часткових
режимах, в тому числі з малою величиною навантаження відповідно до графіка
електроспоживання. При роботі двигуна на мале навантаження значно збільшується питома витрати палива і проявляється ефект карбонізації, викликаної скупченням в циліндрах продуктів неповного згоряння палива, що негативно впливає на ресурс двигуна.
Початок статті Продовження статті
Ключові слова: дизельна електростанція, дизель-генератор, витрати палива, ефективність, навантаження, датчик температури, випрямно-зарядний пристрій, буферний накопичувач енергії.
Блог ведеться за сприяння ТОВ "ЕнергоЮніт Україна": оренда генератора Київ.
Блог ведется при содействии ООО "ЭнергоЮнит Украина": аренда генератора Киев.
Коментарі
Дописати коментар